12 Ağustos 2020 Çarşamba

Bölüm 3- Ders 12

Bu dersimizde Mesh Warp Tool  - kullanacagiz.
 
 
 
Eger bu Araç sizde yok ise, PSP açik iken orta gri alana sag tus yapiyoruz
 
Açilan pencrede – Customize seçiyoruz
 
 
Açilan pencerede sol taraftan Tools tikliyoruz – sag tarafan Mesh Warp Buluyoruz.
 
 
Faremiz ile üzerinde tek tus tikliyor ve birakmiyoruz ve araçlarimizin arasina sürüklüyoruz istedigimiz yere gelince birakiyoruz.
 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
Bu Dersimizde Birtane benim anlatimim ile bir uygulama yapacaksiniz.
 
Bir tanede serbest bir çalisma arka plan tube serbest.
Dilerseniz sadece bir resime uygularsiniz..
Size kalmis.
 
 
Mesela  - Kediye kuyrugu sallata bilirsin, bayrak dalgalandirabilirsin,
Birini oynatabilirsin, Hayal gücünüzü çalistirin   nupasw
 
 
 
 
 
 
 
 
________ Başlıyoruz ________
 
 
 
1. File – Open – Malzeme dosyasindaki Kurt Tubemizi açalim
Imzaniyi silin
 
 
2. Image – Resize – 75 % percent kucultelim
 
 
3. Layers – New Raster Layer
 
 
4. Gradient ayarlarimiz ( renkleri Tube içerisinden alin )
 
 
 
5. Gradientimiz ile dolduralim
 
 
6. Layers – Arrange – Move Down
 
7. File – Open – Manzara Tubemizi açiyoruz
 
 
8. Üzerinde sag tus Copy –
 
   Çalismamizin üzerinde sag tus – Paste – Paste As New Layer
 
 
 
 
9. Blend Mode – Hardlight olarak ayarliyoruz
 
 
 
10. Move Tool – Aktive ediyoruz –
 
 
11. Kurt Tubemizi az asagiya dogru çekiyoruz.
 
12. Clone tube aktive ediyoruz
 
 
 
13. Ayarlar:
 
 
 
14. Daha önce ögrendigimiz gibi tubenin alt kisminin bos olan alanlari klone yaparak,
dolduruyoruz
 
Klonlanmadan önce:
 
 
Klonlandiktan sonra: ( Sag sol kenarlara bakin )
 
 
 
15.Layers - New Raster Layer -
Imzanizi atin.
 
 
16. Layer panelimizde Kurt tube layerin üzerinde sag tus  - Duplicate
 
 
17. Orjinal kurt Tubemizin gözünü kapatiyoruz.
 
 
 
 
18. Araçlarimizin içerisinden Mesh Warp Aktive ediyoruz.
 
Ayarlarin aynisini girin:
 
 
 
19. Gordugumuz gibi calismamizin üzerinde izgara gibi cizgiler cikti
 
 
Hareket ettirmek istedigimi bölgelerin yanindaki noktalardan faremiz ile tutup hafif çekecegiz.
Denemeler yapin nekadar hafif çekmeler olursa okadar dogal duruyor.
 
Mesela kurtun agzini örnek verdim ben
Alt ceneyi iceriye dogru çektim
Üste çeneyide iceriye dogru cekmek icin usten asagiya dogru indirdim.
 
 
 
20. Islem yaptiktan sonraki goruntu:
 
 
21. Bu sekilde hareket vermek istedigimi yerlerle oynuyorz.
 
 
22. Islemi bitirdikten sonra Pan Tool tiklayarak Mesh Warp tan çikabilirsiniz.
 
 
 
23. Çalismamizin üzerinde sag tus - Copy Merged
 
 
24. Animation Shopumuzu açiyoruz
 
 
25. Orta alanda sag tus – Paste As New Animation diyoruz.
 
 
 
26. Tekrar PSP dönüyorúz –
 
 
27. Hareket vermis oldugumuz Layerin gözünü kapatiyoruz.
 
 
28. Kurt Tubenin çikarmis oldugumuz kopya layerin gözünü açiyoruz.
 
 
29. Tekrar çalisma üzerinde sag tus - Copy Merged
 
 
30. Animation Shopta – pencerenin üzerinde sag tus ve -  Paste After Current Frame diyoruz
 
 
 
31. Önizlemensine bakiyoruz – çok hizli- bu yüzden biraz yavslatacagiz .
 
 
32. Edit – Selectt All –
 
 
33. Pencerenin birinin üzerinde sag tus – Frame Properties – 42 diyoruz
 
 
 
34. File - Save As- Diyoruz
 
Kayit etmeden ayralarini degistirmek isterseniz,
 
FIle - Optimization Wizard - tiklayin
 
ben sadece altaki ayari degistirdim bu çalismada
 
 
Umarim beyenmisinizdir..
 
Keyifli çalismalar dilerim!!..
 
 
______________________________________________________________________________________________
Lesson 12 Jojo
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder